KJP Joukkueet

KJP on yhteisö nuorimmasta perhefutaajasta aina edustusjoukkueen pelaajiin asti. Kilpaurheilua ja harrastustoimintaa yhdistää pelaajien jatkuvaan kehittämiseen liittyvä suunnitelmallisuus. Meidän KJP on avoimuutta, vastuullisuutta, turvallisuutta ja laadukkuutta.

Kaikki joukkueemme löytyvät sivun yläpalkista, joukkueiden sivuilta alhaalta löytyy kyseisen joukkueen toimihenkilöt.
Jokaisella joukkueella on joukkueenjohtaja, jolta voi ensisijaisesti tiedustella joukkueen toimintaan liittyvistä asioista.

Poikkeuksena juuri aloittaneet 2018 syntyneet joukkuelaiset, ilmoittautumislomake löytyy täältä.

Joukkuemaksuista:
Joukkue laskuttaa joko kuukausittain tai 3 kuukauden jaksoissa joukkuemaksua kaikilta juniorijoukkueiden pelaajilta sekä jäsenmaksun kerran vuodessa kaikilta seuran pelaajilta.
Saat tarkemman tiedon joukkuemaksun suuruudesta haluamasi joukkueen joukkueenjohtajalta.

Ota rohkeasti yhteyttä haluamasi joukkueen joukkueenjohtajaan tai voit kysyä lisätietoja myös KJP:n toimistolta toimisto@kouvolanjalkapallo.fi

Tervetuloa mukaan Kouvolan Jalkapallon toimintaan!

Kouvolan Jalkapallo ry